התחילו עכשיו

מאמנת כושר אישית הדר מנדלבאום 

ליצירת קשר לאימון אישי

אימון בקבוצה קטנה
hadardude@gmail.com

טלפון: 054-5882401

  • Facebook Social Icon
חיטוב וכוח

הדס האלופה, לא התאמנה מעולם בעבר, איתי כבר 7 חודשים, מתמידה פעמיים בשבוע.
הדס מבצעת באופן מושלם, תרגיל ברמת קושי גבוהה שדורש הרבה דיוק, כוח וריכוז.
כל הכבוד הדס! זה רק בזכותך ובזכות ההתמדה שלך. עלי והצליחי

הריון ולידה

 

הגוף עובר כל כך הרבה שינויים במהלך ההריון והוא דורש תירגול אחר.
עדין יותר, קשוב יותר, מדויק יותר.
היתרונות של פעילות גופנית במהלך ההריון כל כך מרובים שהיום מומחים ממליצים על כך גם למי שלא התאמנה לפני, כמובן פעילות גופנית שנבנית בהדרגה ומותאמת לנשים בהריון.
בסרטון תרגילים להקלה בכאבי גב, לנשימה טובה יותר, בשלבים המתקדמים של ההריון.
אותם התרגילים טובים מאוד גם לזמן צירים. מומלץ לתרגל אותם הרבה קודם.

5 דק' אימון בחופשה
כן כן, בחופשה!
כשיוצאים משיגרה, הדבר הראשון ששוכחים ממנו זה האימונים. ואחרי שהתמדתם חבל לפספס וללכת אחורה. 5 דק' זה לפעמים כל מה שצריך, והכי חשוב- זה עדיף על כלום!
ממליצה לעשות על הבוקר