התחילו עכשיו

מאמנת כושר אישית הדר מנדלבאום 

ליצירת קשר לאימון אישי

אימון בקבוצה קטנה
hadardude@gmail.com

טלפון: 054-5882401

  • Facebook Social Icon

לבנות את ה"למה"- כדי להתמיד ולהתאמן טוב יותר

איך תגרמו לעצמיכם לחזור ולהתאמן ופשוט להמשיך ולהתמיד באימון

גיל 20. אני גרה בעין יהב. חזרתי בדיוק מארה"ב, שמנמנה, עם עודף משקל, אבל עם שמחה בלב. שיום אחד הפכה לסמיילי עצוב, כי איזה בחור שהייתי דלוקה עליו דחה אותי. למזלי שזה קרה, כי זה נתן לי כזה טריגר. החלטתי שאני הולכת להיות הכי "כוסית" שיש. באותו זמן גיליתי את הפילאטיס והתחלתי להתאמן יום יום.


אחרי שביליתי את גיל ההתבגרות בחדרי כושר, ספיניניג, אירובי , עיצוב, נפעמתי מהפילאטיס.

 

מהתוצאות. אחרי שהתחלתי עם הפילאטיס, הגוף שלי השתנה. קיבל צורה. פתאום היו לי מותניים, ירכיים חטובות. לא הפסקתי מאז להתאמן יום יום פילאטיס, שעה בבוקר או בערב.


לפני 4 שנים בערך היה לי מן משבר. הרגשתי שהינה אני כבר השגתי את המטרה שלי.

 

למה אני ממשיכה? למה לצאת לרוץ עכשיו? למה לפרוס את המזרן? 

 

 

ישבתי עם עצמי וחשבתי. ועניתי לעצמי:

- זה עושה לי הרגשה טובה
- אני משמרת את התוצאות
- למען הבריאות שלי- לאורך השנים- אימון שומר על הגוף בריא וחזק
ברגע שהבנתי לעומק את הסיבות, היה לי הרבה יותר קל להתמיד ולהמשיך להתאמן.

 

תזכרו- ההתמדה היא הכל. איך אפשר להתמיד אם ה"למה" שלנו לא מספיק חזק?
ברגע שתדעו טוב יותר למה אתן מתאמנות- כך יהיה לכן קל יותר להתמיד.


אני שואלת את המתאמנות הרבה פעמים, מה המטרה שלהן? ומקבלת תשובות כמו לחזק את הגוף, לרדת במשקל, אבל לא יותר מזה.


אני מבטיחה לכן שאם תנסו לחפור קצת יותר עמוק, תגלו עוד סיבות, מטרה ומשמעות לאימון שלכן ויהיה לכן קל יותר להתמיד לאורך זמן. 

 

נסו את התרגיל הבא:
* פילאטיס עוזר לי להיות טובה יותר ב _______. *עשו רשימה של תפקידים בחיים  שמושפעים לטובה מהאימון.
*ליד כל תפקיד שרשמתם, רשמו למה אתם מאמינים שהאימון עוזר לכם להשתפר בתפקיד הזה.
תזכרו את הסיבות האלה ותשננו אותן בדיוק ברגעים שקשה לקום מהספה, הכוח שיש לנו בין האוזניים חזק לפעמים יותר מכל כוח אחר בגוף. תירשמו לשיעור עוד היום- לחצו כאן, מי שעדיין לא רשומה ורוצה להתחיל לחצי כאן.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Please reload

כדאי לקרוא...