התחילו עכשיו

מאמנת כושר אישית הדר מנדלבאום 

ליצירת קשר לאימון אישי

אימון בקבוצה קטנה
hadardude@gmail.com

טלפון: 054-5882401

  • Facebook Social Icon

איך לעבור את ליל הסדר בשלום? 5 טיפים

ליל הסדר מגיע. קרוי גם ליל האכילה הגדולה. כל המשפחה סביב השולחן, למשך כמה שעות לפחות, עוסקת באכילה אינסופית. אומנם פסח זה לא הזמן למטרות של ירידה במשקל,

אבל בהחלט אפשר לשמור על המשקל ולוותר על ה 2/3/4 קילו המיותרים של החג.

איך בכל זאת תצליחו לשמור אפילו קצת?

נתחיל בליל הסדר:

 

1. אל תצומו לפני. יש כאלה ששומרים את כל הקלוריות לארוחת חג. אבל מה שבעצם יקרה, זה שאתם פשוט תגיעו מורעבים. וכשאנחנו מורעבים אנחנו אוכלים בלי שליטה, בלי הכרה ועם הרבה פחות מצפון. לכן, תקפידו כן לאכול ארוחת צהריים, או לפחות ארוחה אחת לפני הארוחת חג. כך תוכלו להגיע לשולחן ולשבת באופן מודע סביב השולחן ועם יותר שליטה על מה שאתם בוחרים לאכול.

 

2. תהיו אורחים טובים ומנומסים. תקומו לעזור. למה? חוץ מזה שתצטיירו כאורחים אדיבים, אתם תזכו לקום מהשולחן! שזה בעצם אומר, שתפסיקו את האכילה לכמה רגעים. תוכלו לתת לגופכם את הזמן הזה להרגיש תחושה של שובע.

 

3. יין. בכוס יין אחת יש כ140 קלוריות. כפול 4 זה כבר כמעט 600 קלוריות. קחו לגימות קטנות והסתפקו בכוס אחת.

 

4. בחרו על מה לבזבז את הקלוריות. תבזבזו אותן בחוכמה. על השולחן יהיו מנות רבות, חלקן מיוחדות יותר וחלקן רגילות ומוכרות, כמו אורז, תפוח אדמה... תבחרו את המנות שלא יוצא לכם לטעום כל יום, וקחו במנות קטנות.

 

5. מצה. קחו לכם מצה אחת שתהיה ליד הצלחת ואיכלו רק ממנה כל הארוחה. כשאנחנו לוקחים מהמצות במרכז השולחן אנחנו לא שמים לב כמה מצות אנחנו אוכלים. לכן עדיף לבחור אחת ולהתמיד בה.

 

נסו את הטיפים האלו, הם בהחלט יעזרו לכם לעבור את הארוחה בשלום, בלי פיצוצים מיותרים.

שיהיה לנו חג שמח מלא בתנועה :)

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Please reload

כדאי לקרוא...